Surves

Igår så kom Sebbes kompisar: Jacob, Jesper, Rangemo och Danne. Så de blev ganska fullt i huset men iaf så beslagtog dom vardagsrummet på nedersta våningen.

På kvällen spela ja och mamma kort och så kommer Jesper och Rangemo och ber om popcorn, Jesper håller på med de där metallpusslet ja skrev om förut och han fatta inte hur man skulle göra men jag hjälpte honom så tillslut klara han ut de ;P
Sen så frågade Sebbe om Jesper fick hålla våran orm Surves och jag tog ut honom och de visade sig att Danne är vääldigt rädd för ormar så han smet in till köket och så sa Sebbe åt mig att gå in i köket och då ja gjorde de så blev Danne ba "NEJ! FYFAAAAN! Nej, nej, nej men nej", typ så haha xD
Sen fick iaf Jesper hålla Surves och så skulle han försöka hitta pulsen på Surves, efter några försök så säger han "Ja tror ja hitta den" och jag sa "De kan vara din puls med tanke på att du känner me tummen" och Danne "Ja precis, de e därför man inte känner puls med tummen" så Jesper gav upp försöket att försöka hitta pulsen på Syrves och ja la tillbaka honom i terrariumet (vet ej hur de stavas)

Sen så hände inge mer kul så ja gick in till mig och då va klockan halv ett tror ja (långt kortspel, fast de blev ju avbrutet mitt i) och ja somna inte fören vid tre på natten.
Jag vaknade dock halv elva idag!
När ja skulle äta frukost va de mamma, Jesper och Danne som satt vid bordet och dom pratade om något och så frågade jag mamma "Vad har vi för pålägg?" och Danne ba "Va sa du?" ja ba "ehh, va har vi för pålägg..." Danna "ahaaaaa, ja trodde du sa, de e för att du e dålig", att ja hade sagt de till honom då xD
Efter några samtalsämnen kom Danne och mamma in på målningar och mamma visade en gammal målning ja gjorde i trean-fyran som skulle föreställa en drake, Jesper ba "De ser ut som en trollkarl, fast lite som en gris i ansiktet" och Danna "De e ju en drake! eller hur" de sista frågade han liiite osäkert till mig och ja nicka för de skulle föreställa en drake xD iaf så fortsatte Jesper med vad han tyckte de såg ut som och så ba "De ser ut som den där dinosarien med sånt där stort fjäll på ryggen typ" och så börjar han imitera den och ja skrattade sen så ba "och så har dom korta armar också" och så visar han de och de såg hur kul ut som helst! Men sen kom Danne me svaret fast de kommer ja inte ihåg, men de va iaf kul frukost ^^
blev dock lite förvånad då Danne bara hade T-shirt och kallingar... men pappa sa "känn er som hemma" så han gjorde väl de

Men annars har de inte hänt så mycket, åkte in till stan och löste in vinstlotterna (45 kronor! ja e rik!) och sen handla och sen hem, killarna åkte btw nån timme efter frukost

Nu vet ja inte va ja ska göra men inge mer bloggande så

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Lycka till, Lämnade lite kvar åt dig ;)

Orkade inte bära. hehe

2009-12-27 @ 23:35:58
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0