Fantabo.......ah fuck it!

Idag har inte varit en bra dag...... det ända som fått mig på bra humör är trevliga folk på internet^^
Somnade klockan tre imorse och gick upp två och en halv timme senare, åt frukost och sa hejdå till mamma som åker innan mig så skulle jag gå och klä på mig och sen chilla för jag får tid över på morgonen och somnar..... när jag vaknade fick jag typ panik, fattade inte vart jag var först sen så sjönk de in, ja ba "men vafaaaaan!"
hade planer på att åka in till norrtälje stad efter skolan och fixa grejer med mamma men de blev inte av så jag blev arg på mig själv :/

MEN! imorrn finns det en liten chans att jag kan få tag på Green Day biljetter!! :D om jag inte får tag i en imorrn blir de ett nytt försök på fredag men håll tummarna på att jag får dom imorrn!
Skulle bli så jävla lycklig :D hitta denna coola bild på Billie Joe på devianART, jag skulle vilja rita så bra


Ja, väntar på att maten ska bli klar som jag satte in i ugnen för tio minuter sen, är väl klart om fem-tio minuter så jag måste kolla upp de nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0