Fantabolous

Idag har Emma varit hemma hos mig :)
Vi gjorde typ ingenting, nej men vi
kolla internet
åt biskvier
kolla tv
spela guitar hero
under den tiden snacka vi också om lite olika grejer :P

Imorrn e de skola igen och jag är INTE pepp på det :/ jag har inte kunnat somna tidigt dom senaste fem dagarna så jag tror att det kommer bli sent idag också..... om jag e död imorrn e de därför

Rubriken är ett nytt ord jag hörde som jag definitivt ska försöka börja använda :P
Detta kanske kommer som en chock men jag hörde de från Tré Cool i en youtube video, helt otroligt xP

Ja nu ska jag tade lugnt och försöka intala mig själv till att somna vid åtminstone klockan elva
Btw, HATAR dvd'er som hackar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0