Fars dag

Idag så åkte jag och mamma in till norrtälje för att handla inför middagen vi tänkte göra för att de e fars dag fast först hämta vi upp sebbe och danne (sebbes kompis) och sen handla vi, och jag kan säga att danne har ett så jävla kul skratt xD haha

Sen så skjutsa vi hem danne och hämta upp fredde, vi åkte till flygis och köpte vianetta för de e pappas favorit, sen åkte vi hem och började med maten.
Det blev btw väldigt gott:P

Sen spela fredde street fighter 4 medan jag och sebbe tittade på :P

Sen åt vi vianetta och sen skjutsa mamma hem fredde.
Ja de va en liten sammanfattning av dagen :P

Har hållit på att ladda ner youtube filmer genom mediaconverter.org men alla har inte funkat men jag ska försöka igen imorrn och göra så gott ja kan på min historia-uppgift-film :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0