Fredag!! :D

Idag hade vi engelska utan lärare och ja, de blev ju inte så jättemycke gjort ;P
Sen va de gympa och vi spela volleyboll, ja fick faktiskt in några bra servar som gjorde att vi fick poäng ^^
Sen så va de lunch och så spelade jag lite gitarr och så åkte jag med 12:50 bussen för jag var klar men samhällsuppgiften (Y)
Jag hade tänkt åka in till stan och handla något att äta men var så trött så jag somnade lite, så nu sitter jag här utan att ha ätit något sen lunchen och e väldigt hungrig -.-

Juste, efter gympan sjöng jag och Liselott fejk-opera i omklädningrummet för vi va ensamma och de ekade som fan men de lät ju fan bra, kan man stta tonerna och få de låta bra då man sjunger fejk-opera då har man skill hehe ;D

Ja iaf, ska kolla på How I Met Your Mother nu

btw, en trevlig grej e ju att BJ's son Joey har vuxit upp och blivit riktigt snygg ;P


Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Självklart!!!

Kramiz

2009-11-30 @ 17:04:19
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag håller med dig angående Joey :D

2009-12-02 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0