Kväll fredag

Idag har vi äntligen börjat jobba med våra spökhistorier på engelskan, jag och Liselott jobbar tillsammans och våran heter "The Little Puppet Boy", den skulle vara barnvänlig och eftersom vi ska spela in dom sen med ljudeffekter och sånt skriver vi den så att den rimmar:P vi hade kul då vi jobba me de.

Sen på idrott teorin blev jag och min grupp (Nicklas och Linus) klara med uppgiften och de e skönt att slippa tänka på den!

Sen redovisning på historian, de gick bra och jag kom precis på att jag har glömt att skicka arbetet till Calle!!!! Fan, måste göra de....

Ja just nu kollar jag på en film som heter "The Vampire Assistant", de e skitdålig kvalité för den e filmad från bion (e väldigt ny) men de e en cool film^^ plus att en av skådespelarna e en sån där barnskådespelare som man känner igen fast nu har han vuxit upp och är väldigt snygg ;P

Ja.... ska kolla om jag kan logga in på min skol-mail och skicka till Calle

Btw, tips på en skön/weird låt: Dominated Love Slave - Green Day, de e Tré som sjunger och ja tror de e hans som skrivit den, därav den konstiga texten ;D

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: hehe, du och dina kommentarer. De lyser verkligen upp min vardag :D

Kramiz

2009-11-14 @ 21:55:24
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0