Morgon, fredag

Somnade halv tio igår :O sen vakna jag halv tolv och trodde att det var morgon.... hehe, men de va skönt att veta att jag kunde somna om igen ^^

Idag så e de först engelska, ska få tillbaka mitt prov, hoppas jag fick G åtminstone så jag slipper göra om de.....de va ganska många som fick IG och fick göra om :/

Sen e de teori på idrotten och min grupp e typ klara med uppgiften :) lite finslip bara men ja tror vi blir klara idag^^

Sen historia då vi ska redovisa uppgiften "Världens bästa uppfinning/idé", jag har gjort en film om språket. Helt okej men jag låter jätterolig på rösten för jag har spelat in, men nu kan jag ju bara spela upp och sen e ja klar (Y)

Mitt hår har fortfarande inte torkat efter att jag duscha..... nej, nu ska jag borta tänderna och kanske sminka mig, vet inte riktigt.... men iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0