MVG och typsnitt

Idag fick vi tillbaka twilight proven och jag fick M-V-G, oh yeah! xD lite kul faktiskt
Sen på svenskan blev jag nästan direkt klar me uppgiften så de känns ju bra^^
På samhällskunskapen fick jag fram ett svar på fråga två så nu e de bara två frågor kvar.....

Som vanligt händer de massa weird saker under dagen, som att jag dampa sönder över massa coola typsnitt xD de kunde låta såhär: "OH! kolla! fan vilken gryyyyyyyym!!" de va ett typsnitt där o var en discokula..... hehe, men jag fick iaf några nya typsnitt, bland annat 21st century breakdown stilen ;P

Just nu kommer jag inte på nån mer som är värt att berätta men jag kommer säkert på nånting sen, btw igår skrev ja inte med att Liselott skulle skämta på matte-lektionen så hon satte på "I'm a barbie girl" då jag lyssna på typ "Ballroom Blits" tror ja och jag började garva som faan asså, sen skulle hon lyssna och de läckte skitmycke eftersom hon höjt ljudet så mycke och Liselott fick typ panik för de va genomgång för dom som ville i samma rum så hon pepprade massa olika tangenter och så kom jag lungt och still och stängde av ljudet :P

Ja, iaf, skulle åka in till stan idag och köpa senaste Kerrang men den fanns inte på flygis!! D:< Jag hade begränsad tid också så jag hann inte gå nån annanstans.... får väl kolla igen snart ifall dom fått in den..

Jag planerar på att göra en vinter/jul-makeover antingen redan nu eller första december, hade liksom tänkt spara stilmallen som e nu och göra en helt ny med snö och tomteluva och en annan header ^^ sen när vintern e över klistrar jag in stilmallen som e nu^^
Jag vill börja nu, men de känns som om det är för tidigt.... säg att det inte är för tidigt? ;D

Har också glömt bort att göra historia filmen.... får göra den imorrn, lägger in filerna nu så ja inte glömmer, men nu ska jag chilla, och jag kan inte säga de här för många gånger men asså LONDON!! jag står inte ut med att vänta! de e ju liksom en hel termin med massa skola mellan idag och den underbara dag jag får sätta mig på planet och resa till den underbara staden <3

okej, nu ska jag sluta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0