Nobodys perfect and I stand accused

Ännu en tidig morgon.... ja hatar de

Önskar att jag valt en skola med distansdag nån gång i veckan, de skulle nog passat mig bättre :/
Men nu e de försent så får väl ta skiten iaf
asså jag gillar IT men gillar inte sjävla skolarbeten och de e ju de skolan går ut på så de e rätt så... ja va kan man säga? jävligt irriterande (Y)

Men jag kan va glad över London+Green Day i sommar :) De ända som gör att jag ler just nu, plus att min lilla smula ligger i mitt knä ^^

Ska gå ut till bussen om typ 8 min *suck*


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Vi har ju funnit varndra, det hade vi inte gjort annars.

Kramiz



2009-11-05 @ 12:06:34
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0