Prov i webbdesign e inte kul

Ja som rubriken visar va de prov i webbdesign idag, kunde inte svara på alla frågor och vissa chansa ja på, hoppas att ja får G åtminstone

Sen har vi haft samhällskunskap där jag nästan blev klar med fråga tre, frågorna e ju bara för svåra för mig! De ska va klart på Onsdag.... :/

Sen historia då vi som redovisat bara behövde sitta och kolla då resten fick redovisa:) rätt så skönt

Ett lågt skämt:
Liselott: "När går tåget?"
Linus: "De går inte.... det Åker"
*skratt* för vi har en sån bra humor ;D
"Linus: "Ja va fan nöjd me den!" och ser jättelycklig ut haha :P

Just nu kommer jag inte på nå mer speciella flum tillfällen som utskiljer sig från andra så jag tror jag avslutar nu

Kommentarer
Postat av: Lizelott

heheheheheheheehe

Kramiz

2009-11-17 @ 10:26:10
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

were is you?

2009-11-18 @ 11:45:50
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0