Svarta händer och körslaget

Idag pantade jag och mamma flaskor och handlade lite smått, när vi kom hem så färgade jag Sebbes hår svart men de fanns visst ett hål i handskarna så jag fick stor svart fläck på handen (borta nu dock) men håret blev bra^^
Kollade på körslaget också, Ola vann=mamma blev jätteglad xD

Sen så har jag typ inte gjort nåt speciellt, forumet ÄR beroendeframkallande och man blir så besviken då inget e uppdaterar även fast man går in var femte minut då man har tråkigt xP

Kom på det nu! Jag har ÄNTLIGEN bokat(köpt flygbiljetter till London för mig och mamma:D

Nu ska jag dock kolla på 2012, streamat så jag har inte laddat ner....(A) därför e de också skitkvalité men de går, har inte tillräckligt med pengar för att se den på bio. November/december ska liksom gå till julklappar och bio med Emma, den här månaden har gått till biljett och annat^^

Ja nu ska jag kolla film som sagt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0