Chill hemma med "vänner"

Efter en lång dag så var ja skittrött och vi hade kort genomgång på matten, sen skulle han prata med dom som ville en och en om proven och resten fick jobba eget men eftersom ja va så himmla trött tog jag bussen tjugo över två xD skulle slutat fem i halv fyra så de va nice^^

När jag kom hem ringde min bror och fråga om jag kunde hämta honom i stan för han hade missat bussen och snäll som ja e så åkte jag in. När jag börjat åka och åkt i cirka en minut stannar jag för de gör skitont i handen för att jag inte hitta ett par vantar, fast jag hade en sjal som jag virrade runt den högra handen och de va skitskönt fast väldigt kallt om halsen :P men eftersom jag åkte in till stan köpte jag pluskortet :D

Nu e jag hemma och iskall, ska byta till myskläder och titta på vänner= mys ^^



Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Hehe, Det har han väl alltid varit!!

Kramiz

2009-10-02 @ 10:35:04
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0