Dagarna försvinner :(

Ja, nu e de snart söndag och sen e de skola igen :(
Ja gillar IT men efter alla år har jag vant mig vid att inte vara en skol-människa :/

Kollar just nu på Hey Baberiba och läste precis om en kille som jag önskar att jag kunde byta plats, varför?
För under de senaste tre dagarna har han varit med andra människor i England för att kolla på tre av Green Day's konserter där och under en av dessa konserter fick han komma upp på scen och spela på Tré Cool's trummor samtidigt som Tré gav honom kommentarer (!!) efter det fick han Tré's öl (hehe) och sen gick han fram till Billie och kysste honom och sen stagedive med Tré's trumpinnar i handen (Y)

Om jag hadå fått uppleva det skulle jag vara död just nu, hehe :P

Ja men idag har jag bakat biskvier och pizzabullar xP
De va höjdpunkten idag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0