kyligt värre

Värmer mig under täcket nu, e väldigt kallt :/ smulan klättrar på mig också ;P

Idag efter skolan åkte jag direkt in till norrtälje stad och kolla runt lite smått, sen gick ja och mamma och handla mat på thai för ingen ville laga mat och där träffa jag på min freinet-mattelärare Bettan ;P Jag gick fram och gjorde överdriven vinkning för att jag är som jag är så fick jag en kram och så prata vi om nya skolan och så.
Har fått veta att bilderna från produktionen är uppsatta så nu vill jag hitta en tidpunkt jag kan hälsa på, blev ingenting i måndas jag åkte bara in och fixa bilderna för att jag va ganska trött och förkylningen hade börjat verka

sitter på min egna dator men ska ta fram min IT-dator för att jobba med min webbsida ^^

Min mamma vill inte att jag ska va me på gympan imorrn och jag fortfarande e förkyld men jag tar ändå me mig gympakläder och ser hur de blir, vi norrtäljebor vet ju hur farligt de e att träna när man e sjuk eftersom en i BKV (lokal fotbolls klubb typ) dog på sin fotbolls träning för att han träna då han va sjuk,
men jag har ju lovat att skydda Liselott på rugbyn mot massa mum2 killar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0