Lördag

Idag har varit en lugn dag, sov alldeles för länge :) åkte in till norrtälje stad klockan tre ungefär med mamma och sebbe.
När vi va på coop så fick ja veta att sebbe hade en lillebror vid namn Erik, jag ville kalla honom för Bert men fick inte så jag skaffa en lillesyrra vid namn Bertilina ^^
Det var ett roligt norrtälje besök, skulle säga "facknytt" och innan ja hann säga nytt så blev mamma och sebbe chokade för de lät ju som om ja sa "Fuck!" skithögt då xD  hehehe min humor (Y)

Fick också veta att min bror som fyller 24 den 25 december (vet, riktigt trevlit datum) har haft en tjej sen några månader tillbaka.... inte särskilt uppdaterad känner jag mig :P 

Btw så köpte ja 2 filmer för 99 kronor också: "American Pie: the Wedding" och "The Anchorman" den sista har ja hört ska va väldigt bra, min brorsa e en av dom som sagt det och vi har ungefär samma filmsmak så ja litar på honom :)

Ja en nice dag iallafall, och jag kan hälsa att mina djur är lika galna som jag ;)


Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Mysigt värre!!

Kramiz

2009-10-04 @ 09:41:36
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0