Saturday Day (live)

Tjo!
Lördagen än så länge:
vakna tio och snooza till halv elva åt frukost, min katt smulan försökte äta från min macka :P
Sen duscha jag och jag e verkligen glad att jag färga håret hos frissan för nu släpper inte den svarta färgen som det gör då jag färgar själv^^
Sen åkte jag och mamma in till stan innan hon skulle jobba och hämta upp sebbe (bror) innan vi handlade, det visade sig att jag ska göra middan så jag har bestämt mig för min grekiska köttfärslimpa som jag hitta på i mars nån gång^^
Ska göra tzatziki också för grekisk mat utan tzatziki är.... inge bra :P
ska hämta in min hårboll nu, uno momento...så nu e han i mitt knä^^ han e så lurvig och söt min lilla oscar <3

Ja nu ska jag komma på någonting att göra, ska kolla facebook kanske, läsa borde jag göra har ju twilight i engelskan :)

Ja men iaf, imorgon så är det ÄNTLIGEN dags för Green Day :D Yippie Ki Yay MF:D

innan jag avslutar tänkte jag göra lite reklam för frisörsalongen som fixa mitt hår för jag tyckte verkligen att det var trevliga människor och fin salong och bra resultat:
Salongen heter Kikide och ligger hantverkargatan 9 i Norrtälje^^
http://www.kikide.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0