Saturday wait

Idag har varit nice, åkte in till stan handlade och sånt, fick nya skor eftersom mina blåa jag hade var helt sönder så nu har jag både mina röda converse och dom nya stövletterna med klack :)
Sen hämta jga och mamma upp Fredde och åkte hem och då hade Krille och Jens redan kommit (Christine kunde inte för hon pluggar, smart människa vettu) och de va jättekul att få träffa dom igen:D Vi hade kul och fika^^ sen efter Krille och Jens åkt åt vi andra middag och sen lärde Fredde mig lite grejer på gitarr och så har jag utvecklat mina piano skillz med hjälp av Fredde då han spela gitarr ^^ asså han spelade tonerna i ett ackord och så hitta jag dom på pianot och så woops har jag ett Dm:D och andra ackord:P

Sen skjutsade vi in Fredde till stan igen och Sebbe skulle hem till Christman så han följde med men precis då vi kom ut på stora vägen såg vi att en bil hade kört av lite på vägen och snälla som vi e stannade vi och det visade sig att hon hade punka, ingen telefon eller nummer till sina kompisar som bor i nässleby (nånting sånt var det) men vi skjutsade henne dit och när jag och mamma körde hem igen såg vi att hennes vänner hade åkt tillbaka till bilen och hjälpte henne att byta däck, och det mina kära vänner var Dagens Goda Gärning (A)

När vi kom hem så kollade vi på körslaget och sen filmen "Little Miss Sunshine" och dansen i slutet på den filmen fick mig att skratta så att jag grät xD hahahha skrattar då jag tänker på det :D

Nu sitter jag här med smula i knät och har precis ställt om klockan på mobilen^^ glöm inte att inatt ska man ställa om klockan!

Nu ska jag chillla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0