Tisdag sjuk

Har varit sjuk ända sen konserten och jag gissar på att det antigen va för att jag hade ont i halsen på morgonen dagen som konserten var eller för att jag drack ur två vattenflaskor jag snodde ur sopptunnan efter konserten då jag inte hitta min egen..... de låter äckligt men jag dog av törst!
Iaf så är jag täppt i näsan, vilket gör att hela huvudet känns täppt, ont i halsen och det känns som om jag har feber men det har jag inte så det kan jag glädja mig över:P

Idag har jag läst ur Twilight till engelskan, kollat på en film som heter "Jennifer's Body" som är rätt så bra och nu väntar jag på att det senaste avsnittet av Dexter (säsong 4) ska buffra klart på Tvshack, så det har varit en rätt så trög dag. Hade hoppats på att Ö&B hade en ram på 50x70 men det fanns inte inne så jag får vänta. Ska göra ett collage med bilderna från Green Day som jag hämtade ut igår :) då kan jag använda konfettin jag tog med mig hem också ;D

Ja nu ska jag kolla klart Dexter, kan lägga in en bild från konserten bara för att liksom :P

 
Billie Joe <3 37 år gammal men ändå jävligt het ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0