Yada yada

Hemma idag igen.......... känns som om jag missar massor! jag behöver IT-datorn för att fixa min hemsida, kommer inte ihåg när det ska va klart.... säkert väldigt snart bara för att jag bara har fattat hur jag får in en bild :S

Har försökt förstå mig på html nu ett tag men det vill inte funka, är på rätt så dåligt humör...

Allting e bara skit just nu men visst

och jag kan bara inte förlåta den där jävla människan på konserten som fick mig att flytta bak! hon förstörde ju allt den jäveln.... aja jag måste acceptera att det blev som de blev och inte tänka på vad som kunde blivit.... men de e svårt för mig för jag e en dagdrömmare

nu ska jag typ göra ingenting, försöka hitta dom där läbbiga halstabletterna från apoteket som gör att min hals inte gör ont ^^ 


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Egentligen missar du inte så mycket. Men webben ska vara klar på måndag typ. Om han håller vad han lovar så klart!!



Krya på dig

Kramiz

2009-10-14 @ 14:23:54
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0