20 av 25:)

Dagen efter bion var rätt så lugn. Gjorde klart min djurljuds låt:P sen spela vi lite Kent, sen webbdesign och nu börjar vi lära oss lite om hur man bygger upp en hemsida :P fast vi har bara lärt oss typ 5 koder :P
Fick veta hur de gick på photoshop provet som vi gjorde i torsdags också och jag fick 20 av 25, först va de 18 av 25 men sen ändra han sig xD nice (Y)  min bror har vart på min dator så nu låter den skitläbbigt :O 

fick ett paket på posten idag och som de stod på ett annat inlägg gick ja me i en tävling för inte så länge sen och ja tänkte bara, "tänk om....?" men de va de inte :( de va en bok om fred och de står ja för så ska nog kolla igenom den snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0