Lördag

Kolla Eurotrip på tvshack precis men eftersom de va megavideo får man bara kolla 72min åt gången så nu sluta den innan slutet....
Iaf idag har vart lungt, åkte in till stan (norrtälje) och handlade jeansleggins, svart kajalpenna så nu kan ja sminka mig, handla mat och hämta upp två av mina bröder för att äta midda hemma. När vi kom hem såg ja att dom übersnygga converse skorna som ja älskade på tradera hade gått ut medans vi va i stan :(
Sen gick ja me i en tävling då man kan vinna soundcheck och träff me, gissa?, Green Day.... vet aldrig man kanske har otroligt jävla mycket tur att man vinner ;)
Har också uppgraderat min låtlista på iTunes så nu har jag alla GD låtar ;P btw Redundant e skit nice låt från warning albumet :)

Min gulliga lilla smula ligger och myser precis bredvid mig och jag ska nog ta fram ipoden och lyssna på musik tills ja blir trött så

Bye bye birdie

plus ett litet citat från "Android" från Kerplunk! :
"Time passes by like lightning, before you know it you're struck down"

Kommentarer
Postat av: Lizelott

Snygg design

Kramiz

2009-09-27 @ 11:26:42
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Skrattdamp

tack :)

kram

2009-09-27 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0