Skullcandy (Y)

Åkte in till Norrtälje stad efter skolan och skulle köpa pluskort men hon som sa att vi skulle köpa idag sa fel så ja fick inte köpa de.... kanske nån gång nästa vecka annars blir de massa onödigt resande fram och tillbaka, idag kunde ju mamma hämta upp mig i stan fast imorrn och på freda jobbar hon 14-21, men...
Jag hitta en bussremsa så om de skulle vara nåt i heglen kan ja ändå va me :P

Jag kollade mitt kort också och de visade sig att ja hade pengar! Så ja kunde köpa ett par Skullcandy HESH! :D
Bjuder på en dålig cam-bild på mig med dom:


hehe, dom e fan nice :D


Kommentarer
Postat av: Lizelott

hehe, Vilka fina!! Du fick dom till slut!!

Kramiz

2009-10-01 @ 10:31:22
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0