Tilda och fina omslag

Okej, ja vet att jag ör dålig på att uppdatera och den senaste veckan har ja tänkt för mig själv "OO de här måste ja skriva på bloggen" men sen glömmer jag de vilket e trist men men. Iaf så kan ja berätta om gårdagen, har för dåligt minne för att kunna göra översikt av veckan.

Iaf så va de härligt uppvaknande när jag kände något varmt och blöt mot mina ben, de va Smulan som pissade i min säng så de va bara upp ur sängen, ta med tecke och lakan in till tvättstugan och slänga de i tvätten tillsammans med mitt nattlinne. Sen in i duschen och tvätta benen, känns värsta weird att stå i duschen och mest bara fokusera på benen (alltså inte väta ner resten av kroppen). Men iaf sen tavk vare det stressiga uppvaknandet blev jag illamående och spydde (Y)

På bussen till skolan började jag må illa igen PLUS att jag kom ihåg att mina nycklar va i den andra väskan för jag hade gympaväska me mig eftersom freda=gympa. Men tack vare lilla Calle som är norrtälje bo (:D) så kom han samditigt som mig för vi va på samma buss visade det sig så kunde han ge mig reservnyckeln ^^

Sen engelska och sen gympa där vi fick spela handboll med klister! Äkcligt men kul på samma gång, dock sprang man som värsta jojjon även fast man bestämt sig för att ta de lungt då man inte mådde så jättebra hehehe.
Martin (gympalärare) kommenterade också att jag som ut som proffs i mina matchande gympa kläder: röda skor, svarta mjukisbyxor, svart linne, röd tröja, röd/svart piercing, rött hår och min lilla rosa pingvin xD Ja, ja matchar
Sen historia och ja har svarat på två frågor av fyra, de gick så trögt då mitt internet knappt funka och jag fick starta om datorn två gångern, men on the bright side fick vi kolla på youtubeklipp ^^

Sen efter skolan fick ja bära massa gympaväskan med sladdar också och sen datorn och ett keyboard i min berömda påse ^^

Men sen efter jag kommit hem och ta de lungt lite åkte vi in till stan och när vi va vid kassan så ser jag ett riktigt snyggt omslag och kan inte hjälpa att jag ba "åhhh" hehe, ja kunde verkligen inte hålla tillbaka de utan de bara kom. låter lite porrigt xD men iaf denna bild såg ja på en tidning:

ahhh fin/het människa ^^

Iaf sen hem och laga mat och efter maten fick mina två bröder leka med Pro Tools och keyboardet vilket var väldigt kul xD När jag väntade på dom efter jag startat allting så kom jag faktiskt på melodi till Tilda-tävlingen så jag började jobba med den efter talang och blev klar vid 23.
Idag har jag skrivit text och ska sätta ihop delarna jag spelade in igår så den blir mer flytande och inte hack, lägga till reverb och sen kanske någon trumma eller så men jag tror den kommer bli awsome! :D


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Numer vet jag hur det slutar, inte som man väntade sig xD

2010-04-17 @ 20:15:03
URL: http://fuckmainstream.blogg.se/
Postat av: Lizelott

sv: hehe, ett sammanträffande. är numera en stolt ägare till tidningen. :D

Kramiz

2010-04-18 @ 15:40:36
URL: http://zoulfashion.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0