Down

Hej!

Jag har inte skrivit något idag för jag har faktiskt varit social och varit i stockholm med Liselott!
Hehe låter kanske lite som jag antyder något om att bloggare är osociala men.... nej, inte riktigt kanske... men seriöst, spenderar man större delen av dagen med en kompis kan man ju inte dissa den bara för att skriva ett random blogginlägg?

Det tycker inte jag iaf, så jag skulle aldrig hålla mig till den där "skriv ca fem inlägg om dagen" för att få en mer omtyckt blogg. Ja, jag läste den där bloggerskans lista som visades på blogg.se igår :P

Men tillbaka till det större ämnet!
Väl i stockholm så hittade jag en ring som jag ville ha men jag trodde inte jag hade tillräckligt på kortet och när jag räknade mynt saknades det 50 öre -.-
Men Liselott tyckte jag skulle kolla kortet och det visade sig att jag tammefan hade 840 spänn! ;D

Så jag lämnade stockholm med tre ringar(ringen jag ville ha inkluderad) och 5 tröjor med snygga tryck. Ska försöka vara lite småduktig och ta kort på dessa inköp men inte idag, nej nu ska jag chilla med Big bang theory och sen läsa.

Men eftersom jag igår la upp en parodi på Tik Tok tänkte jag lägga upp en video med samma killar fast med en parodi på låten Down, vet inte orginalartistens namn men anser att det är oviktigt just nu men kolla in denna samt gårdagens inlägg för dessa killar är grymma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0