Laserdome!

Hej!

Jag är oerhört taggad inför morgondagen!!!
Som en liten kick-of med skolan så ser morgondagens aktiviteter ut såhär:

In till stockholm
Laserdome!!!
Lunch på Hard Rock Café!
"Lära känna ettorna och avtraumatisera deras skräck mot oss äldre människor" i vasaparken
Hem

De ska bli grymt kul! Har aldrig spelat Laserdome men jag, Ida och Liselott har snackat ihop oss om bandana, snygg sminkning samt krigsmålning över xD Det kommer bli awsome!
Dock kommer min finfina idé funka, idén var att jag jag skulle ha min svarta t-shirt med en dinosaurie i 3D-glasögon eftersom det är vita konturslinjer och då ser det ut som en dinosaurie i glasögon kommer mot en! xD men sen kom Ida på västen.... men jag ska ha tröjan iaf så får man iaf underdelen på dinosaurien!

Men jag är aif packad och klar för morgondagen men ännu en gång har min sladd valt att fucka upp sig så får fixa internet till min andra dator.... suck men men, då e de klart iaf då jag är klar (smart!)

Nu ska jag fortsätta prata med Liselott på msn så bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0