Ny design

Ja nu har jag ny design tack vare tescho.se :)
Blev nice men nu så är ju mina avsked lite fula mot nya bakgrunden xD
Har dock fixat nytt avslut som syns här nedanför. Jag ska försöka va lite aktiv och göra reklam för min hemsida lite då och då också.

Förövrigt så brände jag mitt ansikte på ånga idag och det var helt klart det VÄRSTA jag varit med om pluss att det fortfarande bränner men jag har aloe vera som hjälper^^

Har även gjort tre nya armband idag som jag ska lägga utt til försäljning och bilder på dessa läggs upp här på bloggen också.


Kommentarer
Postat av: Lizelott

hehe, vilken chock jag fick när jag såg designen, Så ljus och fluffig. hehe. Very good (y)

Kramiz

2010-08-05 @ 09:58:05
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0