Reklamera? nej förlåt göra reklam

Hej!

Vaknade vid tio idag och åt frukost och sen dess har jag läst och fram till några minuter sen har jag vänt mig till datorn och laddat upp mina armband. Ska ladda upp dem på hemsidan och men som rubriken säger i en Linus-anda så är det irriterande att göra reklam om sidan för jag vet inte hur jag ska göra det så att folk faktiskt får nys om den :(

Ska kolla upp lite sånt senare men då vi ändå e inne på reklam kan jag säga att jag faktiskt tjänat LITE pengar på mina annonser på sidan :D tyckte de va kul att se åtminstone en siffra då jag gick in på tradedoubler ^^

Men nu ska jag göra en grej och sen ska jag fixa hemsidan och sen kanske läsa lite mer. När mamma har slutat kanske jag kan ta mig till norrtälje till åhlens för att köpa någonting till mitt slitna hår (Y)

Men vi höres för jag skriver inlägg även om ingen läser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0