Time OF the season

Hej!

Anledningen till rubriken: jag har planerat att kolla på en skräckfilm som heter prom night, jag vet inte varför men ibland är det underhållande att kolla på antingen riktigt bra och läskiga filmer eller lite b-filmer med skrikandes i fel riktning och snygga tjejer <---- tror att denna film hamnar i denna kategori men what the heck!

Så jag låter den buffra på megavideo för tillfället som egentligen inte behöver buffras men jag kanske ska se om det faktiskt funkar att stänga av nätet för att se filmen utan att bli avbruten efter 72 min.
Men iaf, så första låten är en cover på Time of the season av The Zombies, skitskön låt btw, och dom sjunger fel....-.-
Istället för time OF the season sjunger dom time for the season... liksom, har ni sett namnet på låten ni gör en cover av? Fattar ni inte att det låter weird med texten "time for the season for love" dubbel-for, nej lite dumma var dom. Sen sjöng dom tell you whaT, verkligen betoning på T som man ska ha (dock lite väl mycket?) då det egentligen är tell you WHY, så dom betonar verkligen felet ;)

Men lite irriterande plus att dom faktiskt e lite off-beat efter första refrängen...

Sen övriga nyheter: jag hittade en tjej på BDB som heter frostlilja typ och hon gör jättefina berlocker i fimo-lera och det får mig att vilja göra berlocker till mina armband men vet inte riktigt...

Ja, lite random sådär.
Tänkte att jag kunde lägga in låten Time of the season, orginalet dårå av The Zombies:


Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: hehe, I know. Jag är typ heller aldrig inne. Men någon dag kan vi iaf försäka planera in :)

2010-08-11 @ 09:12:22
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0