Trög hjärna

Hej igen!

Jobbar just nu med lite design på hemsidan som är ytterst simpel för att bara ha liksom, om ni fattar, tyvärr finns de inga fina guider/koder som det fanns till min nya bloggdesign :(
Skulle varit nice med liknande hemsida men men.

Har förövrigt köpt ett par hörlurar idag! Det behövdes verkligen då jag använder gamla daskiga hörlurar inköpta billigt på flygis (ICA) som dessutom saknar en hörlur och hur trevligt är det inte att lyssna på en låt med en hörlur då det kommer panorering?? Inte trevligt alls :P
Men nu är det problemet löst *jublar*

Nu när jag kollade bilder slog tanken mig att jag ännu inte lagt upp en bild på en übergullig humla som satt vid vårat fönster och kollade in ^^

Klicka för större bilder.

Ska hoppa tillbaka till dreamweaver och spotify, kommer förövrigt lägga in två nya armband som jag gjorde idag utöver armbandet i senaste inlägget. La inte in dem idag för vill inte ha en bild/reklam-bomb.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0