Youtube

Hej!

Jag såg ett youtube klipp med samlade scener med Fred och George (HP) och då kom jag in på en liten kommentar-samtal med en tjej om Freds död, faktiskt ganska kul (Y)

Sen så la jag precis upp bilder på mina presenter. För övrigt såg jag Vampires suck igår och som väntat var det inte direkt en höjdare men hon som spelade Becca (bella) var förvånansvärt lik Bella till sättet, suckar mitt i meningar med ett uttryck som om hon håller sig för att nysa hela tiden.
Men råder folk till att inte slänga ut runt 100kr för att se den på bio, det är den inte värd inte enligt mig iaf.

Sen såg jag The Notebook och den var fin och den filmen rekommenderar jag faktiskt!

Sen funderar jag lite på att köpa en bok som heter "Skriv på!" som är en hjälp för folk som skriver och tips på hur man tar tag i att skriva en roman. Så den funderar jag på, kostar bara 37 spänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0