"Känner du dig snurrig?" "mm" KÄNNER du dig snurrig?!" "Vah? nej"

Idag blev ja som sagt försenad men på bussen kom ja på en grej till uppgift två inom kolonialism så de va nice. När ja kom fram va inte Liselott där än så krev ner de ja kom på på bussen och sen kom Liselott och vad vi gjorde finns i förra inlägget :P

Sen va de svenska och då satte vi oss i studion och spelade in Folsom Prison Blues och min låt "Liselotts förjävliga blues" som handlar om Liselotts brist på gitarrtalang (A)

Sen ingen matte för lärarn va sjuk men vi gick igenom målen inför provet på torsdag sen gick alla förutom Liselott och jag. Liselotts buss gick inte än på ett tag och mina förlädrar skulle hämta mig så... vi ritar på tavlan och filmar:

Liselotts "fina" hjärt-djävul, hehehe

Min fina hjärt-ängel :P

har inte orkat föra över videorna till utuben så ingen video just nu

Sen kom föräldrarna och vi gick till Heavenly Ink för jag skulle komma tillbaka efter 3 veckor (alltså efter ögonbryns piercingen) och han tyckte att ja hade skött den jättebra och att den såg bra ut och sen frågade ja bara lite nonchalant hur länge de skulle ta för näspiercing att läka och så kolla han papper och sen så ja ba "när tror du att du skulle ha tid för de?" vilket ledde till att jag skulle få göra de efter en tjej så ja började skriva på papper och denna gång fick min pappa skriva under.
Sen fick ja gå bak igen och så rengjorde han, markerade och så kom tången och sen nålen... näsan var värre än ögonbrynet för i näsan så kändes nålen mycket :/ och de va inte så skönt då han satte i ringen heller (valde ring för att de läker lättare och för att ja ändå planerat att byta till de då ja fick byta smycke) men SEN va de klart och han rengjorde och så frågar han "Känner du dig snurrig?" fast ja hörde inte va han sa så ja ba "mm" och han ba stannar upp och ba "KÄNNER du dig snurrig?!" och ja ba "Vah? nej" och båda tyckte de va kul... hehe ja kanske va lite snurrig iaf :P
Men iaf nu har ja äntligen piercat dom två piercingarna ja velat ha så länge så ja e nöjd :D
Bild kanske:

Jag är trött efter dagen men glad ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0