Om man är född 1971 är man 70 år

Idag kom ja smått försenat till lektionen för min buss kommer runt halv, ibland senare och ibland tidigare men ja kan ju inte göra något åt de.....
Iaf så va de programmering och vi kolla videor och Jakob verkade va i behov av närhet för han petade på mig hela tiden och la huvudet mot Emelies dator typ och ett tag höll han tag i min arm och eftersom jag lärt mig att det bästa är att låta honom hålla på och ignorera honom så :P Jag fick iaf ha benen på hans ett tag eftersom han tog upp utrymmet under bordet med sina långa ben, han är längre än man tror!
Sen efter videorna så skulle Rikard (lärare) visa grejer på smartboard och då gjorde han ett programm i C++ som frågade om namn och födelseår typ och då skrev han in att han e född 1971 och Jakob ba "VA? E du typ 70 år?!" xD ja ba "vilken idiotisk kommentar" men fan va ja garva *ovanligt*
Sen på webbdesignen började jag med animationer och de va skitkul :D gjorde screamgubben som gick från vanlig till lipande "Whazzup?" hehehe.... sen gjorde ja en me mig och Liselott och hon såg ut som en läbbig guldfisk och jag som en hamster då man speedade upp de


Ja, sen engelska då vi skulle ta igen saker eller börja nästa uppgift som skulle va en debatt och ämnen blev "The rights of AI" typ, vilket är artificiell intelligens rättigheter=robotars rättigheter. Jag kom i för-gruppen så ja leta fakta och skrev ner ett argument

Sen svenska och då ska vi spela upp en scen ur en Shakespeare pjäs och jag va inte där då dom valde så dom två killar i min grupp valde scen 35 ur Romeo och Julia som alla förutom en grupp valde. Scen 35 är fighting-scenen, dock väldigt kort men jag blev iaf Benvolio och Romeo (Y)
Om ja vart me då dom valde hade ja försökt få dom till att välja Midsommarnatts dröm...

Sen stan där ja skulle hämta ut GD-biljetter men de va visst att man skulle hämta ut på ticnet-ombud vilket är närmaste i stockholm -.-

Men spenderde iaf 30 minuter på att lära mig vad musklerna heter och vart dom sitter, vi har fått ett par som vi ska ha prov på imorrn och ja tror dom sitter (Y)

Nu chillar ja me musik och ska snart kolla O.C, har börjat kolla om på serien

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, självklart har alla vart scen 35! Det är ju den som är den roligaste xD Själv får jag vara "The bad guy" Tybalt! :D MOHAHAHA, visst låter det som jag? xD



Usch, jag kan ingen av musklerna -.-

2010-02-26 @ 17:51:02
URL: http://fuckmainstream.blogg.se/
Postat av: Lizelott

sv: Ska bli så himmla kul och se den!!

Kramiz

2010-02-26 @ 22:02:38
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Satte fan typ 2... triceps och biceps xD

2010-02-26 @ 22:03:54
URL: http://fuckmainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0