Ullevi


bilden säger allt <3

På måndag släpps biljetterna och jag har kollat buss/tåg också, har hittat en buss som åker på fredag kväll och kommer fram halv sex på lördag morgonen vilket e nice för man frå börja köa sju men tror de kommer va folk bredvid området också. Sen ska ja sova en natt och sen dan efter gå på liseberg, man måste ju göra de då man e i Götet ;D sen tåg hem efter en halv dag på liseberg. Allt låter bra och om ja räknat rätt går de på max 3300 kr. Så de blir två stadium spelningar me Green Day i sommar och förhoppningsvis komma längst fram (ska ju köa hela dagarna på båda) och två små chanser att få komma upp på scen *drömma*
Det kommer bli en underbar start på sommaren!

nästa vecka fyller Liselott år och de blirliten fest den helgen, sen e de sportlov<3 och på sportlovet ska vi gå på Alice i Underlandet i 3D :D Så ja har saker att se fram emot ^^

Btw, imorrn ska vi få fika på webbdesignen då vi ska visa upp våra hemsidor ^^


Kommentarer
Postat av: Owiiiihoooo x]

Ska oxå till liseberg dan efter :D Jag pallar inte ta ståplats för jag orkar verkligen inte köa, dessutom är jag så kort så det skulle nog gå åt helvete för mig! xD Och hälsa billie från mig om du kmr upp på scen ;)

2010-02-18 @ 23:44:02
URL: http://greendaysweden.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: hahah aa xD

2010-02-19 @ 17:41:09
URL: http://greendaysweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0