Hårfärg

Okej nu e håret färdigfärgat! Då ja blonderade i onsdags så blev utväxten efter de svarta riktigt blond och de som va svart blev brunrött typ som vi hade planerat men de blev en sån jävla kontrast me de blonda så vi förökte blondera de brun/röda igen men den färgen vi hade var visst inte blond, den skulle bara göra håret aningen ljusare och reparera så då blev de bara liiiiite ljusare.... sen idag så färgade vi granat-röda och därde blonda va e de ljusröd och resten av håret blev riktigt bra färg :) den där utväxtfailen klarar ja av att leva me, så weird blev de nog inte *host* (Y)
bilder på håret:

Bild då ja precis sköljt ur håret så de e blött och man ser inte riktigt färgen men minen e ju så pricless så ja lägger upp denna bild pågrund av minen :P


Denna bild tog ja på en toalett i stan, ser skitarg ut men ville bara få me själva håret och hårbotten så man ser diffen xP

Nästa bild tog ja precis i mitt mörka rum så ja hade blixt och mitt ansikte försvann men man ser håret! De här e iaf resultatet:


Iaf så är ja fortfarande riktigt inne på ögonbryn- och näspiercing, mamma försöker dock skrämma mig med blodiga versioner av de hehe... men ja vet en studio i åkersberga (wiho! inte långt från skolan) som ja kollat deras hemsida och dom verkar bra, ska dock kolla in där nån gång då vi slutar sådär irriterande dålig tajming med bussar -.- Lieslott kanske vill hänka på?? (om du läser detta förstås (A)) sen ska ja försöka övertala mamma, ja har faktiskt pengar att betala de me (kostar 400, tar nog ögonbryn i första hand)
Satte prickar UNGEFÄR var ja vill ha piercingen, dock har ja flyttat dom lite nu för ja har noppat ögonbrynet men still:

 
Ja ska iaf kolla upp allt de men nu ska ja försöka sova, skola på månda vaf*n! urk, imorrn KANSKE de blir stockholm me typ tre andra, får dock se hur de blir me de.....
Sönda blir de lunch-"fika" hos Krille och Christine (och om ja inte nämnt de än så e dom förlovade!!) vilket ska bli kul^^ hah, kommer ihåg den dan då några ur klassen blev chokade över att ja kramar min brorsa då ja hälsar på honom.... och de faktum att ja faktiskt gillar mina bröder xD

Ja iaf, smulan ligger bredvid mig och e bara alldelles för underbar <3 (bevis på att hon e übersöt e att en kille som e allergisk mot katter gosar me smulan för att han inte kan låta bli^^)


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Jag kan väl hänga på om du vill de :)

Kramiz

2010-01-09 @ 13:34:50
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0