Trötthet

Försov mig idag! woho, rätt så skönt faktiskt :P

Har inte orkat ta bild på de ja köpte i täby så skriver bara
Från accesories: London hjärta, Diamant (fejk såklart) gris :P och tre"pack"-örhängen ^^
Från bikbok: två olika örhängen och ett armband, allt för 49 kr, de va 1 för 19 och 3 för 49 (Y)
Från bianco: Ett par skitsnygga converse-stil skor som var turqose med svarta zebra-ränder :D föll för dom direkt, fanns bara i 40 men dom passa.
Sen så köpte ja lite godis som man köpte på badhuset då man va liten, blev lite nostalgi så ja köpte hehe

Idag så fick ja följa med mamma in till stan efter två nån gång och då skulle vi efterregistrera bonus poäng på H.M kortet och så hittade ja ett par örhängen på Åhlens som var en stor ring och så peace märket i mindre ring inuti. dålig beskrivning men dom va snygga^^
Sen handlade vi på flygis, lite vanliga grejer och......
INGLORIUOS BASTERDS DVD!! :'D
Ja kände att jag bara måste ha den för den har ju hamnat på topp-fyra listan av mina favvofilmer! Så nu e ja lycklig och ja tror ja ska kolla på den ikväll, så jag får förbereda mig på en härlig kväll^^ <3

Ja nu ska jag skriva klart min dikt, har jobbat kolonialism innan så började me dikten eftersom ja inte stod ut med mer kolonialism.....

Kommentarer
Postat av: Lizelott

Du missade slappdagen i skolan + härlig bandy mellan sjökossorna och sjögurkorna. hehe. Får veta mer om du kommer i morgon.

2010-01-22 @ 20:20:16
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0