London Calling

Här kommer bilderna från London och jag lägger upp lite blandat stora och miniatyr, och miniatyrerna e de ju bara att klicka på och så ser man dom i samma storlek som dom stora bilderna :P

En übergullig Hello Kitty tårta!! ^^

Camden var fullt med affärer och många hade massa coola grejer ovaför ingångarna, fick dock bara bild på engelska skon men de fanns bland annat en jävulsk ängel hehe typ :P Men de va coolt, och huset på den tredje bilden(Y)

Stor jäkla Latte på starbucks som jag och mamma delade på, väldigt god (Y)

Första bilden tog jag bara för jag tyckte de va lite coolt me de gammaldags-stuket på ingången till bion, sen va de portobello road (notting hill) och sen va servetten lite rolig :P

Ladies and gentlemen! The amazing hippie-bus! Bara för att den var så jäkla cooooool! xD

De va nån dans-greja i Leciester Square och på vägen till Picadilly Circus fanns de massa elefanter i olika mönster, dom va gölliga. Dom var till salu för att pengarna skulle gå till elefanterna som nästan är utrotade i Indien lr va de va.

Härligt namn på resturang asså ;D

Sen bilder på/i Wembley Stadium:

Påvägen till arenan

Min och mammas middag, vi delade på en "Chicken&Chips" mycket gott (Y)

Annat folk som skulle köpa mat och tröjor i bakgrunden, mat och tröj-ställen fanns typ var 10 meter.

Bild från första förbandet och då arenan fylldes på, det kom folk ända fram tills innan Green Day äntrade scenen så det var mycket mer folk än på bilden :P

Ja, de va dom få bilder jag tog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0