Random

En random liten dikt/text som jag kom på precis som sammanfattar lite hur mitt självförtroende har varit

If you tell me I'm stupid I would tell you "you're right"
If you tell me I'm ugly, agree with you I might
If you tell me over and over that I'm not good enough I wouldn't even put up a fight
But
If you tell me I'm smart I would hesitate
If you tell me I'm beautiful I would laugh
If you tell me over and over that I'm good enough I wouldn't believe your words




Ja ungefär såhär brukade jag känna, när någon sa något bra eller berömde mig så trodde jag dom skämtade, men det dåliga självförtroendet försvinner mer och mer och den här dikten passar egentligen inte in längre men det är lite som en påmminelse om hur jag brukade vara.
Att veta att detta brukade va jag gör att jag är oerhört glad att den tiden är över men ändå en påmminelse om att utan den skulle jag inte vara som jag är nu.
Värsta sentimentalt inlägg men skit samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0