Snooze och stenflaskor

Har spenderat dagen med Liselott i Norrtälje, vi hade planerat att mötas vid kvart över elva vid norrtälje busstation för att sen åka till stockholm men jag försov mig (som jag alltid tycks göra då jag ska träffa liselott o.O) och när jag väl tog mig till stan hade jag bara 13 kr så hade inte råd med en remsa men vi spenderade fagen i norrtälje och liselott shoppade lite och sen tog vi oss till parken.
Vi satt vid vattnet som förra gången och kastade macka, de va skitkul (A)

När vi sen tog oss tillbaka till kryddan och stationen så hälsade vi på änder, söta små saker de där ^^

När vi va i stan också så träffa man på Jakob som man inte träffat på ett bra tag, min brorsas kompis dårå, sen Lollo som jag spelade fotboll med för massa år sen, sen Elsa och Kerstin, dock så hann Kerstin sätta sig i bilen innan jag hann hälsa men vi fick vinka till varandra iaf :P

Ja de va min dag, pratar med Liselott på msn nu och planerar lite inför våran picknick i parken imorrn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0