Sommarlov

Nu är det sommarlov, har gått klart min första år på gymnasiet! :D
De va en trevlig liten avslutning med lite tal, dåliga skämt och sång men eftersom jag är täppt och halsont sjöng jag inte för att skona alla runt omkring.

Sen va de fika och efter det så snackade vi lite med lärare och så gick vi in i studion en runda för att säga adjö till den.

Sen gick vi ner igen till lärarrummet där vi skämtade med Calle och tog flummbilder och flummade i överlag, sen kramade man alla lärare hejdå och de i klassen som var kvar, alltså Ida och Åhman och sen Kristoffer i Mum2 som också har fått mig och Liselott att säga "foxy!" xD Så jäkla skön

Innan vi gick in i lärarrummet för den sista timmen(ungefär) med lärarna hade vi en liten gruppkram jag, Ida, Åhman, Liselott och Nicklas xP

Men nu är det lov och man kommer sakna klassen och vissa lärare över sommarlovet, men förhoppningsvis så ska vi samla ihop några till min födelsedag i sommar. De e redan några som har lovat att komma om de blir nåt, och jag har erbjudit att ha detta lilla gruppfirande i åkersberga lr stockholm för att skona åkersbergaborna ^^

Men iaf, nu e de sommarlov!
Sen så vill jag tacka Mackan som skrev ut mina London-biljetter^^ Det är bara SEX dagar kvar tills jag åker till en definitiv favoritstad :D
Så även om jag failade totalt med mitt lilla misstag och att jag är sjuk så har jag fina saker att tänka på ^^

Nu ska jag tamefan äta något med tanke på att jag bara ätit frukost och fikat (en kaka och en giffel) så ska hjälpa till med att laga mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0