Update

Okej jag vet att jag suger på uppdatering! Hade tänkt få in en quick update:

På fredag slutar jag mitt första år av gymnasiet! Woho, har gått snabbt så det går nog snabbt tills det är student också :D Men iaf, detta år har jag träffat härliga människor och blivit näst intill en helt ny person tack vare min fina klass ^^

Imorrn kommer uppsala-borna vi träffade iochmed deras framträdande av romeo och julia på våran skola, härliga människor vilket bevisar att ITG är awsome!

On the down side så är jag sjuk, i måndags så började jag mot kvällen få huvudvärk och ont i halsen.
Det försvann dock lite mot tisdag men hade fortfarande lite öm hals och huvudvärk.
När jag kom hem på tisdagen däremot så började huvudvärken och halsen jävlas och när jag tog tempen på kvällen hade jag 38 graders feber :S (ligger vanligtvis på 36)

Idag när jag vaknade hade jag samma problem men febern hade gått ner en aning men stannade hemma för att vila upp mig inför torsdag och fredag, när jag tog tempen vid klockan tre hade febern gått upp till lite över 38 grader.....
Men jag ska till skolan imorrn, vill träffa människorna igen, har halstabletter och ipren i väskan redan nu!

Övriga nyheter så har jag en liten plan som jag hoppas att jag tar modet att genomföra, Ida tyckte att det var en bra idé och Liselott har erbjudit sig att va min coach men jag tror det handlar om att hon vill säga:
"You got it Jenny! You got it haaaard!!"
Hehe, kanske inte, men ändå, hon vill säga det yill 100%.

Den 17 juni however så åker jag till London med mamma :D Ska bli så kul! Sen den 19 juni ska jag få se Green Day på wembley stadium :D Dåliga platser men what the heck

Ja iaf, detta var en snabb update och nu ska jag ta lite glass för att min hals ska domna bort lagom tills jag ska sova (vaknade inatt klockan halv tre och fem pågrund av halsont/huvudvärk -.-) och jag ska försöka bli bättre på uppdatera bloggen..... men jag lovar inget!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0