Utvecklingssamtal

Sorry för dålig uppdatering men efter dagen i stockholm har det inte hänt något annat än att jag varit på otroligt dåligt humor -.-
Idag va de första skoldagen efter lovet, animeringar på webbdesignen och de va kul förutom då de inte funka (hehehe), och sen samhällskunskap och fruktsallad. Missuppfatta inte, de blev ingne fika me fruktsallad utan sittplatser. Ända sen vi slog ihop el och mum så har Calle varit besatt av att blanda oss så vi skulle sitta el,mum,el,mum... ja varannan tjej varannan kille men med klass. Jag fick plats vid Vira och Jakob som satt och gameade under lektionen och blev förvånade när jag hade svarat på nästan alla frågor, otroligt konstigt att dom inte kommit på några svar :O *host*

Imorrn e de utvecklingssamtal.... ska klaga lite på bristen på info om individuella valen och så ska ja föreslå att våran klass kan gå på årets freinet produktion som är Kalle och choklad fabriken :) skulle va skitkul, kommer dock bli klagomål på att de blir norrtälje om de blir nåt men norrtälje e jättefint på vår/sommarn!

På onsdag är de bio me klassen, fast "Å-berga" har inga bra biografer och vi ska titta i nån skolas teater, wow.

Ja, bara fyra veckor till nästa lov :P Efter påsklovet brukar sista veckorna flyga förbi och efter det inge mer historia och samhällskunskap!! :D längtar tills nästa år med ett annat schema och lektioner (Y)

nuska jag kolla på antingen O.C eller cougartown, Smulan står och mjamar fast hon kan typ inte de så det låter hemskt men hon är underbart gullig iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Lizelott

Jag vill åka till Norrtälje iaf. hehe

Kramiz

2010-03-09 @ 17:50:03
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0