Datum som aldrig glöms

Hej!
Hälsade på hos min bror Sebastian idag då vi lånade tvättstugan i det lägenhetshuset. Sebbe och hans kompis Jakob kommer bo i min andra brors Fredriks lägenhet under de 5 månader som Fredde spenderar i Portugal.
Men vi hade tid mellan 16-19, vi åkte lite tidigare för att kanske ha turen att den innan blev klar tidig men så blev det inte.
Så vi chillade lite, hämtade även Sebbe som hade varit på någon ö vars namn börjar på T.
Inget intressan hände mer än att vi blev tvungna att handtvätta ett sofföverdrag, men jag köpte även två ny påslakan+örngott.
Liselott tipsade mig förut om att Rusta sålde påslakan och örngotts set, 2 för 199, och att dom hade amerikans flagg mönster på en och massa peace-märken på ett annat så ni kan ju gissa vilka jag köpte^^
Dessa:
När vi var klara hade vi dragit ut lite på tiden så klockan var mycket och vi var hungriga så vi svängde förbi donken och jag tog en big mac för det var hur länge sen som helst jag åt en big mac.
Men vilka minnen man fick, den ALLRA FÖRSTA big mac jag åt var i Las Vegas!
Jag var typ 5 år då men jag minns ändå ganska mycket från våran Las Vegas resa, från hotellet med en skogs och varg display i lobbyn till den bowlinghall tävlingen vi åkt dit för ägde rum.
Härliga tider var det :)
Idag är det också som alla vet den 11 september som jag för alltid förknippar med åren 2001 och 2002.
2001 som hela världen vet till på grund av WTC och 2002 då en familjemedlen till en vän till mig dog.
Rest in peace till de som fall offer till terrorist-attacken och min väns syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0