En i gänget

Hej!
Dagen idag har väl varit ok. Den började lite fint då Liselott satt och vänta på mig och vi vinkade över vägen då jag klivit av bussen xD Såg säkert roligt ut :P
Sen så satte vi oss i soffan i väntan på engelskan och jag säger då det, Mackan är fin asså, han kommer gående och pekar och typ skriker hej och börjar asgarva och sen ser han ut som han gjort något fel och ja ba "ehm....hej" och han flinade. Lite weird men det visade sig att han ville va med i gänget och han såg typ jätteglad ut då vi sa att det fanns en stol ledig hos oss men han snackade telefon *suck* och innan han försvann hörde man "Marrrtin!"
Sen var Jörgen lite kul också, först kommer han och ger Liselott en stor bok om Java och frågar vad hon tycker och sen skämta vi lite om han som skrivit boken, han hade jävligt coola brillor! hehe
Sen såg jag att han hade likadana koppar som vi och när jag påpekade det såg han kärleksfullt på sin kopp och ba "den e fiiiin" xD
Ja, roligare lärare är bra att ha (Y)
Sen engelska med en inte alls lika rolig lärare, vi fick skriva under regler (?) och sen fick vi böcker och även denna termin är det två böcker samtidigt -.-
Jag hatar att ha två böcker samtidigt, ska dock ta engelska boken först för den var liten plus att när jag väl läser Den gröna milen vill jag BARA fokusera på den.
Jag slutade halv tolv men stannade med Liselott, tog sen bussen tolv och mötte upp mamma och Fredrik i norrtälje vid ett och åt lunch. Jag åt typ världens godaste kycklingsallad! :thumbup:
Sen hänka jag till mammas jobb och läste ut min nuvarande bok så jag kan börja direkt på lord of the flies till engelskan, synd att jag inte tog med den hem...
Nu ska jag duscha, ska dock lyssna klar på Lez Be Friends av dessa pöjkar:
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0