Huvudvärk

Hej!
Dagen har varit lugn, utom det faktum att jag headbanga så hårt att jag nästan ramlade in i bordet xD
Men annars så kom Fredrik, Kristian och Christine hem till oss idag och vi åt middag tillsammans, ytterst trevligt. Jag mamma, Fredde och Sebbe spelade chicago innan resten kom och Sebbe vann vilket han gärna poängterade under middan :P
Rubriken: Senaste veckan har jag gått från att känna mig febrig, huvudvärk, illamående och allmänt hängig och just nu är jag jävligt snorig/lite febrig och huvudvärk -.-
Väldigt irriterande men men, går väl bort snart, kom btw ihåg att lägga filmerna jag ska låna ut till Liselott imorrn i väskan så jag inte glömmer det :thumbup:
Random fakta: väldigt trevligt att läsa dramatiskt ur Lord of the flies för Liselott :thumbup:
Dagens skämt: Jakob kom med ett roligt skämt idag, på engelska säger kallar man människor från polen för Pollish och då är fråga.... vad händer om man sprejar pollish remover på dem???
Hehe, rolig humor man har :thumbup:
Nu ska jag kanske gå och lägga mig, är trött och orkar inte med min huvudvärk och vill somna så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0