Parody

Hej!
Dagen började trögt med matte -.-
Men sen började digitalt skapande och eftersom ingen hade vårat arbete på datorn plankade vi en annan låt, det roliga är att denna låt blev vi klara med (förutom sång som man egentligen inte behöver) idag medan den andra låten har haft typ 3 lektioner(?)
Kan ju också nämna att på torsdagar har vi två lektioner efter varandra då vi jobbar med detta så egentligen blir det väl:
nya låten= 2 lektioner
gamla låten= 3 lektioner
Den första låten hade det blivit klart två trummor i en takt så jag tror de var bra att vi bytte.
Efter att vi slutat (13:25) hade jag tid att fördriva så jag satte jag mig i soffan där nere där Oscar och Dogge från el snackade med Nicklas i min klass, jag smög upp framför Nicklas men han blev inge rädd :/ eller jo hans kommentar efter jag petat honom i ryggen: "jag trodde jag blev stucken av en kniv" xD
Sen snackade vi (mest dom), sen ropade Ida och vi skrattade åt en gammal bild på Calle på hans dator ^^
När de som skulle ha samhällskunskap sen gick så var jag ensam kvar i soffan och läste, Calle lämnade mig med dessa ord "oj oj oj, Jenny, nu missar du något" eftersom jag inte valt samhällskunskap b xD
Jennifer såg mig läsa lord of the flies och pratade lite om det, hon såg väldigt glad ut då hon såg mig läsa den (inte så konstigt då hon är min engelska lärare kanske?) och sen fick jag veta av Anders att på tisdag ska jag hämta ut en lånedator (Y)
Men förövrigt så skrev jag om den nya midnight beast parodin så here it goes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0