Randomness

Hej!
Kollar just nu på den andra Jurassic Park filmen, kollar man på första blir det lätt att man ramlar in på den andra så.
Men Peter Stormare är ju med i filmen och jag insåg precis en kul grej, efter han blivit attackerad av dom där små dinosaurierna kan man höra honom svära på svenska xD
Förlåt om jag är trög men jag är förvånad själv över att jag inte hört det förut! Faktiskt lite kul att lite svenska kom med i filmen också :thumbup:
ja det var dagens update, har inte hänt så mycket idag eftersom jag vilar upp mig för att må bättre. Har hunnit med några avsnitt av det brittiska pop-quizet Never mind the buzzcocks som är riktigt kul att kolla på
Klicka på bilden för att komma till första avsnittet av säsong 19, man ska börja från nitton för det är då Simon är programledare :)
Nu ska jag kolla klart på Jurassic Park så peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0