What to do

Hej!
Okej, minimal uppdatering men men
Dagen började ju "bra" med en buss som krånglade och skyndade till mattelektionen där jag möts av trötta människor, dock blev de liiite gladare när matten va över och sen mot lunchen var alla gay (då menar jag happy, hehe) ^^
Men förövrigt, orkar inte skriva om vad jag gjorde idag mer än att Nicklas är farlig då man leker 1,2,3 röttljus :O
Så tänkte skriva om mina planer, hehe, ondskefulla planer.
Men iaf, just nu har jag sammanlagt 4 hål i mitt vänstra öra och ett ynka hål i mitt högra, känns som jag favoriserar vänstra (eller högra då det inte bli attackerat av nålar?) men iaf... jag tänkte lite på töjning, och då menar jag liten töjning, max 6mm. Jag tycker töjning inom vissa gränser är snyggt och jag skulle vilja göra någonting då det känns så flummigt att ha 5 hål så dåligt utspritt, misstolka inte hål
Men iaf, funderar lite på det, skulle va nice, dock vet jag inte hur jag löser det då jag ska ha vanliga örhängen? Får väl vid dom tillfällena ha en hål-plugg och sätta dom där i xD nej men, som sagt, ska tänka på saken. Det fina dock är att håller man sig under 8mm kan töjningen alltid växa tillbaka :thumbup:
Så ja, dagens onödiga info vilken påminner mig om en dagens kommentar som egentligen ägde rum i tisdags:
Jag, Nicklas, Liselott och Nathalie pratade lite om vad vi är för något och kom fram till att jag var en kotte. Liselott en myra och Nathalie en tall. Sen Nicklas med just dagens kommentar "Jag är som senapen på falukorven, stark och söt" xD
Fan vad vi garvade!
Vi berättade detta för Calle och Susanna, när vi sa att vi pratade om vad vi var för något utbrast Calle "WOW! Äntligen efter 16 år kom ni på att JA! Jag är en människa!".
Men sen dagens DAGENS kommentar som faktiskt inträffade idag kan jag ju ge Calle:
Liselott berättade att jag hade fått Kims lök på Hard Rock och då hade Nicklas sagt "Schyssta lökar" och faktiskt menat lök och då kom Calle med kommentaren "Det ska man ju använda på ICA, stå vid kassan och ba Schyssta lökar"
Pricken över i:et var ju Calles min xD
Förövrigt kan jag säga att Calle är lärare!
Men iaf, en uppdatering men nu ska jag chilla och göra någonting som jag inte vet vad än så länge :)

Kommentarer
Postat av: malin

ja jag längtar tills jag inte har matte:P om jag inte väljer c:P men det känns inte som det med tanke på att b kursen är lite kämpig:P



provet kommer säkert gå bra. bara du inte tänker på att det är ett prov lixom:P för tänker man att det är ett prov blir det aldrig bra.



jag hade struntat i vart det var jag pluggade:P bara det va utomlands;) men förstår att du skulle valt london:) haha:P



det är grymt skönt att bo själv.. jag vet jag bodde hos mormor i vintras när dom va utomlands en vecka:D det va skönt.. men inte så roligt att laga mat till sig själv bara och så men ändå:P



jag har lite kort men kan ta bättre kort snart när min nya telefon kommer:P då kan jag mms:a över några eller på msn.. jag har en liten policy att jag vill inte att det ska finnas bilder på henne på internet när hon bara är två lixom:P



ja det kommer komma ett helt nytt hus i delar så monterar dom ihop det bara. det kommer stå upppe på en dag:P



kram<3

2010-10-10 @ 19:20:30
URL: http://malinolssoon.blogg.se/
Postat av: malin

2010-10-12 @ 18:45:25
URL: http://malinolssoon.blogg.se/
Postat av: malin

nej man kanske inte ska vara så optimitsk innan:P men ändå tänka att det kommer gå bra:D



ja det känns bra att hon inte ska finnas på internet. men lite läskigt när man tänker på hur mycket man skälv finns här ute:P



tack:D det hoppas jag med:)



kram

2010-10-12 @ 18:46:46
URL: http://malinolssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0