Zombie movies

Hej!
Okej dålig uppdatering jag vet! Men ibland så känns det onödigt att skriva om random shit men jag känner mig dålig då det går dagar utan uppdatering så jag tänkte slänga in en liten fin video med min favorit zombie rulle:
Shaun of the Dead är en brittisk (yey) parodi på filmen Dawn of the Dead vilket också är en favorit zombiefilm.
Favoritscenen är helt klart då jukeboxen börjar spela Queen (det är därför den låten är med i videon) och dem börjar slå en zombie med biljardköer i takt med musiken.
Garvar som fan då (Y)
Men förövrigt så ser min topp bästa zombie filmer ut såhär:
- Shaun of the dead
- Zombieland
- Dawn of the dead
- Planet Terror
Ja.... kommer inte på någon mer som jag tycker varit underhållande.
Förövrigt så blev jag glad över att äntligen få träffa Mackan igen så självklart gick man ju fram och hälsade :P
Dock så gick det hemskt på digital tekniks provet, kom inte ihåg ett jävla piss :(

Kommentarer
Postat av: Liquid

Min topplista av zombiefilmer, vid intresse :D Shaun of the dead är rolig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0