Tävling Juicy Couture

Joicy Couture har en tävling där man kan vinna massa finfina saker och jag tänkte iaf vara med i tävlingen och försöka vinna även fast jag aldrig vinner :P
Men here I go.
Jag skulle säg att jag är Peace Love. Jag lyxar väl till det med shopping ibland men jag gillar hellre att ta det lugnt och försöka nuta av det jag har. Som idag då jag strosade jag omkring i min hemstad och beundrade hur fint och grönt det var efter allt regn. Jag älskar smycken och jag gillar parfymer, dock ogillar jag priser på parfymer och köper det knappt aldrig. Hade jag haft råd hade jag nog frossat i parfymer för jag gillar att åtminstone kunna dofta gott om jag har en dålig hårdag eller bara vill känna mig lite bättre till mods.
Jag vet inte riktigt hur jag ska motivera varför jag vill vinna mer än att jag så gärna vill vinna! Jag har följt Foki's blogg och sett de smycken hon köpt från Juicy Couture och tyckt att dom är så otroligt söta.
Sen kan jag väl också flicka in att jag fyller 18 nu i juli och ja, detta skulle ju vara en finfin 18-års present ;)
Ja, de som ser detta och är intresserade av tävlingen kan kolla in denna länk: http://juicycouture.carolinesmode.com/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0