I Am Number Four

Den 25 mars har filmen I Am Number Four premiär, meeeeeeeeeeeeeen!
Jag och Liselott ska gå på en exklusiv förhandsvisning av denna film på tisdag nästa vecka, vilket är tio dagar innan den riktiga premiären :D
De första som kommer dit får även en goodie-bag vilken inte skulle sitta helt fel ;)
Men filmen kommer i alla fall visas på bion Park vid stureplan, denna biograf används för det mesta bara till galapremiärer och filmfestivaler så redan där märks det att det är speciellt.
Så både jag och Liselott är grymt peppade!! :D
Men utöver allt de fina VIP-stylan så verkar  ju filmen också bra så det gör det ju hela ännu bättre!
Tänkte lägga in trailern i slutet av inlägget, vilket är efter typ en mening till.
Anledningen till att vi ska gå på detta var en liten "först-till-kvarn" tävling på en blogg som Liselott följer så allt är tack vare Liselott's förtjänst ofcourse ^^
Bild från bloggen som hade "tävlingen":
Men ja, det var min fina nyhet!
Kommer förövrigt lägga upp lite småinfo och betyg på filmer jag har sett på den sista tiden vilket har blivit rätt så många och sen ska jag allt om allt försöka hålla igång bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0